DESIGN STORIES

Vi dekorerar ringljusstaken för bord

Publicerad 2018-01-08 17:56:00 i Allmänt, Inspiration, Jul, Produkter,

Vi gör många dekorationer för att ha på bordet, för en bild på sociala medier (du följer väl oss där?) eller för butiken. På bilden ovan ser du några olika smyckningar vi gjort. Den användbara gröna växten Ruskus ser ut som apelsinblad och är otroligt användbar. Jag bakade kuvertbröd till middagen, och plockade bort 10 stycken som fick pryda bordet, det blev ett roligt samtalsämne! Lime och Ruskus ger en härlig vårkänsla, tycker jag. 

I julas gjorde vi så här: 

Äpplen och Eukalyptus skapar en lite dov, harmonisk känsla. Här hade vi varannan apelsin med hela nejlikor:
Äpplen och Eukalyptus skapar en lite dov, harmonisk känsla. Här hade vi varannan apelsin med hela nejlikor:
 

Enkel, vacker och rustik, eller hur? Hur skulle du dekorera denna? Jag längtar till vårens skira blommor kommer, då ska jag linda dem i ljusstaken!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anne

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela