DESIGN STORIES

Planera för fars dag!

Publicerad 2017-11-04 17:36:00 i Allmänt, Fars dag,

Nä, vi säljer inte slipsar ... ännu. Men man ska aldrig säga aldrig. Just nu lever och andas vi produkter i och kring hemmet, men vem vet vad som händer framöver?

Den 12:e november är det fars dag. Firar ni pappa? Hos oss är det fika och presenter som gäller. Det är så mycket roligare att ge än att få, tycker jag. Men vad ska man ge mannen som "har allt han vill ha och behöver han något så köper han i det". Känns det igen? Ingen man i min familj eller vänkrets behöver särskilt mycket. De har det de behöver. Men de har fel! Det finns massor av saker de behöver! 
Vi har samlat några produkter som vi tror många pappor skulle bli glada för. De har fått en egen kategori och du hittar den här. 

Jag har klart för mig vad jag ska köpa till fars dag, men vill gärna ha fler idéer på vad vi ska köpa in till alla våra kära män och pappor!

Om du hittar något hos oss du tror att din far eller barnafar skulle bli glad för rekommenderar jag att du beställer innan den 7:e november för att leveransen garanterat ska komma i tid. Vi skickar i regel produkten samma dag, men rår inte över leveransen när den väl lämnat vårt lager. 

Ha en riktigt härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anne

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela